Właściciel TVN, Warner Bros Discovery, doświadcza trudności na rynku telewizyjnym, gdzie tradycyjna widownia kurczy się, co prowadzi do strat. W ostatnim kwartale firma odnotowała 7-procentowy spadek przychodów i stratę w wysokości 1 mld dol. Brytyjski dziennik „Financial Times” zwraca uwagę, że spadek oglądalności i słaby rynek reklamowy przyczyniły się do tego wyniku.
Kanały telewizyjne należące do Warner Bros Discovery, w tym CNN i HGTV, zanotowały 11-procentowy spadek przychodów z reklam. Całkowite przychody Warnera spadły o 7 proc. do 10 mld dol., co było gorszym wynikiem niż oczekiwano. Firma spłaciła 1,1 mld dol. długu, pozostawiając 43,2 mld dol. długu brutto na koniec marca.
Dyrektor generalny David Zaslav zapowiedział działania mające na celu przekształcenie firmy na przyszłość, jednak te zapewnienia nie przekonują inwestorów, co przełożyło się na spadek akcji Warnera na giełdzie.